välkomnar en ny familjemedlem <3

Ingen kan ta min underbara signes plats.<3
Men min nya katt kan få en egen plats i mitthjärta <3

Va nästan en vecka sen ja skrev senaste men nu ska ja försöka förbättra mig. Kan berätta lite om helgen. Fredas Va de först skola sen följde Alma med mig till a6 Va tvungen att köpa pennor och plast fickor till skolan. Vi käkade på donken :) Bestämmde mig för att övertala pappa till att köpa en kattunge till mig så början blevatt ja köpte en leksaks mus och ett rosa gulligt katthalsband:). Efter a6 trippen rog vi oss ner på stan gick där ett tag sen tog ja bussen hem och pratade med pappa om en ny katt han sa att ja skulle få de om ja gjorde färdigt mitt rum och städade i hallen. Så gick upp på mitt rum och börjae måla. men kan inte säga att ja målade mycket för somnade tp vid kl 10 va svin trött.

På lördagen vaknade ja tidigt och målade lite till. Men visste själv att de inte fanns en chans att ja skulle hinna klart med rummet innan mikael kulle komma. När han sedan kom övertalade ja han att skaffa en katt ändå så vi ringde till en kille i habo som hade en hona men han va bakfull så vi va tvungn att vänta tills han hade vaknat till :). Under den tiden åkte vi och handlade att grejor allt för att den nya lilla katten skulle känna sig välkommen:). sen ringde vi och tillslut var vi på väg ut mot habo. Väl där blev ja kär i den otroligt söta honkattungen så fick bli henne:) hade redan bestämt namnet på henne innan ja kom dit Molly:)<3 Hon är 13 veckor gammal och hur söt som helst :) Tyckte synd om henne i bilen på väg hem hon spydde och skrek jätte länge fick nästan dåligt samvete. När vi kom hem lugnade hon ner sig lite iallafall. Hon är envis kan bara sova hos mig så fort ja går i från några minuter börjar hon mjaua ända tills ja kommer tillbaka och hela natten ar hon skrikt och hållt mig vaken tur att hon är så söt så man inte kan bli arg på henne :P.

Idag har hon sovit nästan hela dagen så har vatt ganska lugnt men ja ser inte fram imot natten. får hoppas på att hon kan sova inatt :P Just nu ligger hon här brevid mig och sover som en gris. Men nu ska ja väl kela lite med henne sen ska ja sova. hade bra godnatt <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0