Vad gör man när en familje medlem dör?

Skola surt som fan. Ja och alma var p june och käkade pizza sen gick vi till tutti frutti och köpte godis så nyttiga är vi. Sen va de matte råkade komma lite försent så fick typ skäll sen när ja skulle börja räkna så hade j tatt fel bok så fick ännu mer skäll aa helt efterblivet. Sen va de bild roligare än va ja trodde va ju faktiskt första bild lektionen som ja gick på. Sen vart de möte med skolan får behålla mitt studie bidrag iallafall  om ja sköter mig då alltså och de ska ja göra med.

När ja kom hem frågade ja emelie hur signe mådde. Då sa hon att hon inte mådde så bra och att hon var död. Sprang bara upp på mitt rum och grät hur mycket som helst mamma och emelie kom upp och höll om mig. Emelie berättade att signe låg i pappas rum med öppna ögon helt stel, vågade inte ens kolla på henne bara känslan av att signe låg i huset död gjorde mig gråtfärdig. Sen kom mikael och pappa hem begravde henne i trädgården dom sa att ja skulle hänga med ut men vägrade gå ut ställde mig på alltanen istället men og inte lång tid tils allt brast och ja va tvungen att springa upp på mitt rum. Känns så jobbigt är som att ha förlorat en familje medlem hon va ingen vanlig katt verkligen inte hon va speciell. Hon dog förmodligen av cancer ganska surt att katter inte kan prata. Men ja vet att morfar kommer ta hand om min kisse där uppe i himlen. Kanske blev ett vimsigt inlägg men gråter samtidigt så de är därför.

Men även att ja ska få en ny katt så kommer ingen någonsin kunna ersätta världens bästa signe<3

RIP

Love <3



Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0