sjuk:/

Kände att de va dags att uppdatera kanske inte är världens bästa när man är sjuk men ja kände bara att ja va tvungen. När ja vaknade var allt åt helvete Vaknde av extrem huvud/öron verk trotts att pappa gav mig alvedon så gick de inte över.. Min näsa kändes helt förlamad ja kunde defenetivit inte använda den till att andas. Första tanken när ja vaknade va " yes min syster är hemma, då kan hon hjälpa mig att laga nån mat" Men nej de han hon inte hon skulle åka till karlstad och träffa nån kille. Så blev att ja fick äta lite glass var ioförsig inte helt fel eftersom att de är så himla gott när man har ont i halsen. Sen ringde mamma Och frågade om ja behövde något för hon var ändå ledig. Så hon kom med mat till mig och ibumentin men de hjälpte inte heller så nu kan ja nog inte gå till skolan imon heller ja som hade tänkt att skärpa mig nu.

Ne nu roppar pappa på mig måste dra

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0