Imon: min födelsedag :D



Som sagt imon fyller ja 16 inget att vara stolt över kanske men ja beöver pengar :P sen ska ja få pierca mig i antingen tuttvårtan eller tungan mamma betalar :D men nog om de.

Hur mår ni? själv mår ja rätt okey ont i magen och ögonen av nån konstig anledning. Dagen har vatt okey ganska slapp först engelska som va ganska lätt och den gick oxå fort sen svenska som vi kollade på pretty woman som alla har sett miljoner gånger. Sen slutade ja men väntade i skolan tills mamma slutade så körde hon hem mig.

Imorgon blir de skolan sen träffa mamma och emelie ska fika och sen gå på ikea och shoppa lite till mig bara mig:). mitt rum måste bli klart med men när de inträffar har ja ingen aning om för min roller till målarfärgen har torkat för ja glömde skölja ur den så smart är ja ska fråga pappa om han kan lägga ut pengar till en ny :)


Ja vet att alla tjejer redan vet detta dom som inte vet kan inte veta så mkt om livet. men iallafall pojkar är efterblivna seriöst så skulle ja kunna sitta här hel natten och predika om de här. okey de finns bättre killar men mr perfekt finns inte även om man träffar en kille som ärhur underbar som helst i början så blir dom alltid helt annorlunda efter ett tag. Ja har vatt me om de här och ja har sett folk som har varit med om de också. Tänk om killar kunde lära sig kärlek och lära sig att visa kännslor för ja menar dom kan väl inteva helt fucking känslolösa?!. Ja ja vet att alla killar är olika men de är också alla tjejer fast på ett annat sätt. Många av dom killarna som är mellan 15- 20 år kanske till och med mer är ute efter en sak Fitta! ( asså seriöst jävla äckel ja är ingen sån som går på dina lekar)
 
Ja är lycklig som har en pojkvän som ja har de bra med. Ja säger inte att han är perfekt för de är han inte han gör sina saker ´som kanske inte r bra med de gör ja också. Men Jag älskar han över allt annat ja vet inte va ja skulle göra utan han <3

Ne men nu ska ja ringa min pojkvän sen ska ja kola på one tree hill ska kolla om på alla avsnitten (igen) haha älskar OTH ffs <3<3

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0