i love love

Vet ni va ja ser att ja inte har bloggat på ett bra tag. Ja har faktiskt varit så otroligt upptagen men massa annat. förlåt !!
Men nu ska ja inte beklaga mig här. Hur mår ni? själv mår ja väldigt bra faktiskt bara de att ja är så otroligt trött men va fan ja kan ju inte sova än. Har ni haft en trevlig helg?

I fredags
Hade inget planerat. så jag och bea ringde till vinh och han vi i stan så vi tog första bästa bussen till staden. när vi kom dit mötte vi "dom" vinh henri och simon som väntade på några killar från vaggeryd (?) sen när dom kom åkte vi runt lite som va snälla oxh roliga :):P

lördagen:
Åkte till ekholms oh köpte färg. Sen va ja me min älskling och han sov hos mig mys:) han hjälpte mig att ta ner lite lister och hyllor och min spegel sen målade ja lite medans han kollade på south park eller hur de stavas? sen kollade vi på film åt kvällsmat och sen myste tills vi båda två slocknade lika fort.

Idag:
Vaknade tidigt väckte danne han blev ju inte så glad fast han somnade om så ja kollade på nyaste avsnittet av one tree hill lycklig när lucas friar till peyton de är dom två de ska va har ja alltid tyckt men de sötaste med oth är lilla jamie :) Man smälter när man ser han:) Sen såg ja att de hade kommit ut ny säsong av prison break men hade helt kommit av mig på 3dje säsongen så nu håller ja på att ladda ner de för fullt. Hur snygg är inte wentworth miller på en skala då? <3

Mitt rum ska total renoveras nu en brun fondvägg och vitt på dom andra väggarna och ny gardrob o nya sängstommar (så småningom) och de roligaste av allt med nytt rum är och pyssla köpa fina små detaljer sånt:) Älskar att måla oxå så nu ska ja ha kul är nästan klar med dom tre vita väggrana


åååh jamie <3 ;)


Våran egna went från PB

love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0