16 år idag:)

Vaknade av pappa kom upp ocj sjöng och gav mig kaffe. Sen försov ja mig lyckat! Emelie gick på arbets grejs och när hon sen kom hem åkte vi till stan hittade en tröja som ja blev k och hon köpte den til mig tackar. Den är hur mysig som helst <3 Sen gick vi till Wasas eller hur de stavas och mötte upp mamma och syster bjöd mi på mat bakpotatis med kyckling röra hr gott som helst. Efter de tog vi mammas nya bil hon alltid skryter om till ica maxi och köpte natur godis. När ja kom hem tog ja på mig min nya underbara tröja och gick ut o mötte ville och danne. Sen gick jag och danne hem till mig och myste och kollade på one tre hill sen gick vi ut och träffade ville sen körde danne hem mig och nu är ja här och väntar på att han ska ringa mig <3 godnatt

Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0