Sometimes i wish

Ja är inte bra på de här med blogg men ja ska försöka bli bättre. Hur är de me er? själv helt okey min feber är borta iallafall. 
Just nu sitter ja i min säng med min lilla kisse bredvid mig de är ju inget ovanligt de ända hon gör är att leka i mitt rum eller sova i min säng dom ända gångerna hon är nere är när hon ska äta gå på toa eller när danne sover över och ja stänger min dörr. Då är andra valet vardagsrumsbordet som sovplats. Eftersom danne sover här rätt mkt nu för tiden så får hon stå ut med de. Känns näsan som ja och danne bor ihop nu för tiden sover vi hos varandra typ varje dag:) men de är ju inte helt fel. <3

I helgen: ska träffa rikard kanske var ju rätt länge sen:(. sen blir de danne på lördag hela dagen för han ska ju hem till jocke och tönta sig. sen blir de till att va med alma på kvällen:) nice<3. Sen på söndag ska ja och danne på bio ska bli skoj. haha. De är de ja ska göra i helgen om inget ändras.

Have i nice friday honeys
KISS

Kommentarer
Postat av: Alma .

Jag saknar dej . <3

2008-10-22 @ 21:24:47
URL: http://laama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0