morgon!

Vaknada 5 i morse men lyckades tillslut somna om efter en timmes plågande. Dagens planer är förmodligen att städa mitt rum damma damsuga byta lakan ska tvätta massor hela dan. Senare ska ja förmodligen va med danne <3. sen ska ja rensa min kamera på bilder ja har tagit den senaste tiden. kanske de blir en promenad med bea oxå?. Ja drömde en as konstig dröm att ja åkte tåg för ja hade tråkigt kom till ett jättekonstigt ställe med skit konstiga människor. Skulle kolla när de gick ett tåg tillbaka hem men de visade sig att de bara går en gång om året så ringde mamma och frågade om hon kunde hämta mig ja de kunde hon men hon ville veta va stället hette de hade inte ja en aning om så va tvungen att fråga en gammal dam med lustiga kläder vad staden hette ja kom inte ihåg va hon nu men i drömmen berättade ja för mamma vastaden hette iallafall. Sen va ja helt plötsligt hemma hos madde och dom. Och frågade om dom hade sett filmen som ja hade huvudrollen i. Dom svarade nej då sa ja nehe men de e bara gå in på tankafett och ladda ner den. Haha den drömmen va den cpigaste ja har haft på länge. nehe nu ska ja gå ner och sätta på en tvätt och sen laga till mig nåt att äta. uppdaterar senare ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0