God morgon!

Eller morgonen kanske inte är så god trotts allt regnet öser ner utanför himlen är helt vit och mitt huve verker mer än någonsin. Just nu väntar jag på att maten ska bli klar idag blir de pannbitt med potatis och brunsås som är nåt utav de godaste jag vet. Vet inte va som ska hända idag funderar på att bara ta de lugnt eller kanske ner med pappa och löpa på gymmet. Fast mest avallt känner ja bara för att ta fram ett antal filmer och bara lägga mig i sängen och käka clementiner i fulla mängder.

Igår gjorde ja inte alls mkt ändrade ite småditaljer i bloggen men är inte klar med den på långa vägar. De va oxå 5 månader jag och danne har vatt tsm.

Blir inte så många rader nu men uppdaterar senare:)

hade bra gullungar<3

Kommentarer
Postat av: Alma .

Vi kan börja gymma tsm ? :D

2008-10-29 @ 18:50:44
URL: http://laama.blogg.se/
Postat av: Alma

Vi kan börja gymma tsm ? :D

2008-10-29 @ 18:52:16
URL: http://laama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0