Freda kväll

Jaha sítter just nu i min säng och väntar på att danne ska ringa men han är ju lika seg som vanligt. Han ska nämligen sova här inatt menmen. Min dag har allafall varit okey hade sovmorgon åkte med bussen som gick 19 över 11 till skolan och gick på matten lite. Våran matte lärare är ju knäpp men han höll med mig om att livet är för kort för att gå i skolan iallafall. Efter skolan gick ja och Bea till Johans där jennie har sin APU hälsade på henne väntade där tills hon slutade sen drog vi till june och träffade hennes klasskompis Frida Sen skulle vi åka med rikard men fick inte plats alla i hans lilla bil så ja och bea drog till huskvarna gick där ringde typ folk men alla va tråkiga så vi åkte tillbaka till stan sen tog vi bussen hem lite kortfattat orkar inte skriva allt. Sen har ja bara vatt hemma och nu är ja svin trött.

Ge henne en chans du kan inte få reda på om hon har förändrats om du inte gör de sluta va sån mes va en man!!

( Förlåt om ja sårade dig. Ville verkligen finnas där ja vet hur dåligt du mår men de är långt att åka till dig önskar ja kunde va hos dig och få allt ont inom dig att försvinna. Ja kanske är en "fitta" eller va du kallar mig men ja försöker verkligen de gör ja!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0