bio idag:)

Nu kommer ja bara blogga när ja har tid vilket ja förmodligen kommer ha rätt mkt nu att skriva i min blogg är nåt av de roligaste ja vet. Just nu sitter ja i köket emelie sitter på andrasidan köksbordet och båda sitter framför en dator:P kände verkligen för att skriva några rader här nu:). Kan ju berätta att ja ska på bio idag:). om ja längtar? JAAA har väntat på premiären av high school musical 3 hur länge som helst :) De blir jag bea jennie och två av hennes kompisar ( frida och hanna:) ). Så i onsdags åkte jag och jennie in och fixade fem bra platser kl 21.00. Förhoppningsvis får ja mina pengar idag med ska fråga mamma om hon kan köra ner mig till bankomaten :)
Eftersom ja vet att min farbror läser min blogg så kan ja passa och säga att pizzan kostade 80 kr lånade 40 av emelie och 40 av bea :P.

PÅ lördag har ja och danne vatt tsm i 5 månader:) och mkt längre ska de bli!! jag snackade med Alex i onsdags hur länge sen som helst men allafall vi är bra kompisar nu de känns bra iallafall:)<3

Snart kommer mamma med grillad kyckling :) så nu ska ja dra

hadebra<3

Juste ja fick en  ny ipod i tisdags med :)


Kommentarer
Postat av: Alma

Haha , då kan du stjänka din gammla ipod te mej . ;)

2008-10-29 @ 18:51:38
URL: http://laama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0