Tisdag

Heej hur är de? Med mig är de inte speciellt bra men de känner ja inte för att ta upp här sorry. Just nu ligger ja i min "nybäddade säng" eller aa den va nybäddad tills min kattjävel kom och rev upp hela handen på mig och sen virvlade in sig under mitt lakan. Ja är inte på bra humör idag alls så förlåt! Annars har de vatt en extremt långtråkig dag Bea ringde och väckte mig kvart i 8 meningen att ja skulle gå upp väldigt mycket tidigare men stressade som fan och skyndade mig hem till bea. När ja va där så ringde rolf och sa att vi inte skulle till skolan förens halv 1 väldigt kul att höra! ... not!

Men vi tog en tidig buss ändå eftersom båda va vakna och färdiga. Messade vickis och åkte till stadsgården och va med henne lite. Va tvungna att åka till bd före 11 eftersom busskortet skulle gå ut så fick vänta i skolan en och en halv timme innan vi skulle träffa dom nya lärarna. Men tillslut va klockan halv 1 och vi samtalade med dom tog ca 3 minuter sen va vi klara och fick åka hem. gjorde vi dock inte utan tog bussen till stan gick lite där och kollade. Sen gick vi till guldsmeden eller va de heter och väntade på beas pappa i ungefär ett år.

Tänkte åka till flahult och prata med biträdande rektorn om praktik plats men eftersom beas lillebror hade utvecklingssamtal så hann han inte släppa av oss där så vi fick sitta på tabergskolan i typ en timme men som tur va så hade vi en data.

Imon är ja då ledig eller aa ja är ledig hela veckan eftersom ja inte ska på möte på iv på lördag(?) fråga mig inte varför så får förmodligen inte börja förens på måndag. Bäckadal är så sega asså pallar inte va hemma mer har fan haft sommarlov i flera månader känns de som. Men en sak som är bra är ju att ja får studiebidrag.

Juste ja tro inte ja ska praktisera på flahult! utan på dagiset kanske:P

Menmen nu ska ja göra ingen aning men är inte de minsta trött och silvar är tråkig för hans mobil är cp va meningen att ja skulle snackat med han. Men jaja

om ja kommer ha extremt tråkigt så kanske ja kommer på nåt extret tråkigt att skriva om här jaja

Pussas



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0