Lollo goes Iv barn!

aha snackade med våran lilla söta syv rolf idag haha kom fram till att iv va de bästa alternativet även fast min pojkvän kommer mobba mig för de ett bra tag eftersom ja gick från en bra linje till iv men den va faktiskt ingen bra linje för mig!

Annars har dagen varit slapp åkte från skolan typ halv 11 hem till beas mormor och åt macka och körde nutidsorigentering haha fick då mest fel men kan ju inte hjälpa att brandel familjen lyssnar på nyheterna 24/7 ;). efter de tog ja bussen till mamma stannade där länge och lagade mat min mumsiga mat ;). kollade på en as bra film med men kommer inte ihåg va den hette:p. Fader hämtade mig kl halv 7 så drog vi och köpte mjölk sen blev de hem till bea och kollade på saw 5 haha kass!. Nu sitter ja här snackar i tele hungrig är ja med men kan ju int käka nu haha.

Hade <3

Kommentarer
Postat av: Beea

Du det gör vi inte alls! nu tycker jag att du mobbar ss lite !;)

2008-11-26 @ 18:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0