Livet leker med mig

Hej längesen ja vet men hur mår ni? själv mår ja piggt lite för pigg för att kunna somna klockan är närmare 2 och bara några få timmar kvar tills ja ska gå upp till skolan men ska inte dit för ens senare eftersom verken ja eller bea vet va vi ska ta vägen nu. antingen hr på bd eller Iv bara för pengarnas skull sen söker ja in på bf nästa år.

Helgen har gått extremt fort. Fredas åkte runt massor åt på wock och company (stavning?) sen åkte hem för att ha mys med min danne.Lördagen sov som en gris vaknade vid 13 och kollade film följde danne hem och sedan blev de till att gå hem och kolla mer film. På kvällen blev de kajsas place med jennie kajsa bea och vinh. sjöng sing star och spelade gh haha fan va bäst ja va Noot. haha sen allafall kom danne till mig och sov igen :) MYYS<3. och idag då sån slappar dag vaknade kollade på världens cpigaste film haha kommer inte ens ihåg va den hette sen åkte danne hem och ja vandrade hem till bea där hon bjöd på god mat och glass och stuff haha sen nördade vi oss framför tv och spelade sims på playstation 2. slutade med att pappa ringde och sa att de va dax att komma hem då vi kom på att vi hade suttit där i typ 5 timmar haha.

Nu ligger ja i sängen har bestämt mig för att stänga av datan och försöka sova så ja uppdaterar imon hade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0