Idiot!!

Har inte kunnat skriva på ett tag pga massa olika saker, men nu är ja tillbaka. Hur har eran helg varit?? Min har vatt okej:) i fredags tillbringade jag kvällen hemma hos familjen brandel åt räkor och skrattade :). Gick sedan hem och la mig bredvid min syster som va ledsen:/ låg och pratade och skrattade till halv 2.

Lördagen kom pappa in och väckte oss kl 9 på monnen åt lite frukost och tog på mig sen drog vi iväg till gymmet och körde boxning har fett mkt träningsvärk nu :/. Sen mötte jag upp bea i stan och vi tog bussen till elmia. efter vi hälsat på där tog jag bussen till huskvarna hem till mammi dom köpte hem mat från chili thai hur gott som helst sen satt vi i vardagsrummet och pratade och sen drog vi till nässjö dom släppte av mig vid stationen där silvar mötte upp mig :).  va där till typ klockan 2 sen kom dom och hämtade mig. Kom hem och min syster va fortfarande ledsen så sov bredvid henne vaknade vid 11 av att mikael kom sen åkte vitill chili thai;) och åt , sen blev de ica maxi som vanligt och sen hem ;)

Nehe nu ska ja lägga mig framför tvn hade bäst alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0