cool dröm inatt ;)

Pigg? NEEJ! Daniel sov hos mig inatt vi bråkade lite men de fixade sig ganska fort. Vaknade av att pappa bankade på dörren och sa att ja skulle gå upp ångrade då att ja hade tackat ja till att köra ett boxnings pass på gymmet. Men fick kämpa upp missade dock frukosten så pappa tvingade i mig äcklig energikaka. Jobbigt som fan men som tur va så va bea me så ja slapp va där med alla pojkar själv.

Nu sitter ja hemma och är helt slut. Ikväll blir de film tittande med syster. Nu hinner ja inte blogga så mkt mer ska nämligen hem med min molly till bea som nyss har bakat:). Hade fint alla <3

En sak till. om du hatar mig så mkt varför bryr du dig ens dessutom om du tog att ja dissade dig så hårt så får du skýlla dig själv äckel!. Juste jag dissade dig säg inget annat. För att du är så jävla omogen. De finns så mkt ja vill säga till dig. Eller skrika till dig!! Snälla du är lite väl för gammal för att leka den du försöker va. Skaffa dig ett liv och låt mig va!! Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0