Bäckadal = Mongo skola

Hejsan!
Rätt lugn dag, klockan ringde halv 10 gick upp tog en dusch fixade mig och drog till Bea sen drog vi till Bd. Asså dom har problem vi har fan väntat flera månader får väl se om vi får börja imon!. Aja alla fall efter skolan drog vi till beas mormor där jag och vinh mätte hur långa vi va:P sen drog vi till råslätt och mamma körde hem mig. KOm hem tog de lungt sen tog jag en långpromenad med bea och pappa brandel:). haha Sen har ja bara tatt de lungt väntar på att S ska ringa men de går inte så bra för han jaja uppdaterar imon


hade!


Kommentarer
Postat av: Niii

haha sant bd e kasst xD

trevligt.



Ja det tycker jag..

men du, på nyår va gör du då? =P

2008-12-02 @ 12:35:08
URL: http://alltutanvanlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0