Tidig söndag

Hej!
Ja, jag vet dålig uppdatering men har fktiskt inte haft tid. Just nu ligger jag i min säng med danne bredvid mig som sover som en gris men ja älskar han ändå! Tänker faktiskt mest på hur bea mår hände ju lite saker igår tänker dock inte berätta de hur nyfikna ni än är !!  Nehe nu ska ja väl ta och berätta lite om dom senaste dagrna.

Fredag:
Åkte till skolan va helt okej dag faktikst efter skolan åkte jag och bea till råslätt och sen hem till mig och gjorde tacopaj hur gått som helst. Sen beslt vi oss för att åka in till stan. gjorde väl inte så mkt där.

Lördag(igår):
Vaknade av att syster kom in och hämtade min dator sen blev de bara att gå upp och fixa i årdning sig för att sedan åka till polishuset och ta kort. Sen käkade vi på chili tai och sedan som vanligt drog vi oss till ica maxi handlade vindruvor naturgodis och tidning blev in touch ! När ja kom hem kom danne va me han en stund sen fljde vi med bea ner till kiosken för att handla saker till filmen vi sedan kollade på vidio clip den va helt störd.

Nehe nu ska ja ta och kolla på den efterlängtde made of honor :) och se om danne vaknar och vill kolla på den med mig eller om han sover och ja får kolla på den här i min trånghet efter som danne tar upp hela sängen:P<3

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0