The best you never had

NU har jag mer ork till att skriva några rader här:)

Idag:
Vaknade vig 6 gick ner och käkade frukost med pappa. Fixade mig och 8 kom farbror och körde mig till skolan. Smidigt att hitta allafall. Gick in till min nya klass alla va snälla och verkar som jag kommer i en väldigt bra klass. De kommer nog bli kul. Fast va jobbigt när vi skulle gå till pingstkyrkan fy! sen mötte jag victor och victor gick med dom till june och träffade massor. Och när ja kom hen la jag mig in sängen och somnade direkt.

Imon är man då ledig gött och slipper idrotten på torsdag. ska kanske va me danne eller nåt imon får se va han har ork till och vad jag har ork till. Ska iallafall gå till konsum och köpa naturgodis vet jag :P 
Nehe nu funderar jag på om jag ska sova eller inte nej föresten jag ska kolla på the hills har blivit besatt av de nu! de e bara så himla över bra

Photo:

uppdaterar imon. godnatt älsklingar <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0