Syster mitt största faan! <3 haha

vaknade lite senare än vad ja hade planerat men ja hann till bussen ändå. Väl i skolan fick jag reda på att jag och bea har engelska och svenska tillsammans iallafall :)

Efter skolan åkte vi till råslätt och träffade vickis va där i flera timmar sen åkte vi till öxnehaga orkar inte prata om de har allafall varit en sjukt seg och tråkig dag förutom att jag och bea hade lite kul. När ja kom hem somnade ja typ direkt sen ringde bea och väckte mig och efter de ringde danne. Just nu kollar jag på en prinsessas dagbok på 3an va länge sen ja såg den. Men om ja ska va helt ärlig så ska ja nog gå och lägga mig snart!!

Imorgon:
Börjar kvart i 12 slutar 20 över 3 har y ämnen hela den tiden sen efter skolan ska jag hem och danne ska komma till mig har ingen aning om vad vi ska gör men hittar väl på nåt.

Förlåt för att ja uppdaterar här så dåligt innan hade jag tid att skriva flera meter långa blogginlägg :P men nu har ju skolan börjat och de betyder mycket tröttare och mycket mindre tid till datron!

Nehe gott folk nu ska ja ta och kolla lite till på filmen sen ska ja faktiskt gå och sova. Men imon börjar ja ju som sagt senare och har kanske tid att skriva några rader innan ja drar till skolan.

Kyss mina älsklingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0