skolan imon !

Har inte haft tid att uppdatera sorry!!

Men nu har ja :D Kan berätta lite om helgen.
Fredas vet ni ju redan så vi börjar med lördan:
Danne vaknade upp bredvid mig :) låg i sängen ett tag. Följde han hem en bit de va jobbigt :P Sen när ja kom hem gjorde ja i ording mig och sen åkte ja och mikael och hämtade matte och bea i taberg så mikael kunde köra oss till råslätt. Stannade där ett tag sen drog jag och bea till a6 men han inte stanna där så länge eftersom att vi skulle iväg och jobba på en fest i huskvarana ( beas mammas 40 års fest). Men vi han köpa lite små grejor.
Festen va väl helt okej vi jobbade ju i baren och vi fick ju dricka själva med perfect:! Sen blev alla för fulla så ja och bea drog hem med bussen.

Idag:
Har vatt på a6 med bea handlade nån sak för naglarna och ett nagelack sen drog vi till råslätt har haft skit kul allafall när vi gick från råsltt till röde påle :) Älskar dig gumman<3. sen drog vi hem och danne kom och han låg och höll om mig de va helt underbart vill att hn ska göra de varje dag då skulle ja inte haft några problem med att somna men imon har ju han och ja vatt tillsammans i 3 månader <3. Nu e ja här helt ensam vid datorn och orkar inte ha uppe ögonen längre så nu ska ja sova måste gå upp halv 6 imon fy att man ska böj skolan så tidigt.

godnatt älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0