Skit också!

Ja känner mig helt jävla seg i kroppen! när ja går upp och går en stund så blir ja helt yr efter ett tag. Och sen när ja sitter ner eller ligger i min säng så är allt helt okej asså va är de för fel nån som har en aning om vad de kan vara?

Idag vaknade jag mådde piss kanske inte är världens trevligaste att berätta att ja spydde inatt vet inte varför kanske för pizzan ja åt  eller nåt annat. Kunde inte gå upp i morse tur att telefonen låg brevid mig så ringde till skolan och sjukanmälde mig. Så har knarkat alvedon hela dan! inte världens roligase. Ska försöka gå imon mår ju lite bättre fast har ingen aning om när jag börjar eller nånting och har för mig att vi skulle göra nåt speciellt typ åka nån stans och då spelar de ju egentligen inte så stor roll om jag mår dåligt för schemat börjar inte gälla förens på måndag. Ska faktiskt sköta skola nu ja har ju inte precis gjort de den senaste tiden!

Nehe nu ska ja sova får se hur de blir imon.

love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0