Nervös!

Shiiit va nervös jag är! skolan börjar imon :/ känns som sommarlovet bara har varat en vecka. Vill ha mer sommarlov!

Igår:
Danne ringde och frågade om vi kunde ha filmkväll med bea och matte. Han pratade med matte och matte sa att han bara skulle komma om danne hämtade han på öxnehaga han gjorde de och när han kom upp dit kunde inte matte följa med snäll att han inte sa de tidigare stackars danne fick åka flera mil i spöregn på mopp och jag och bea gick i spöregn från norrahammar till taberg. Stackars beas mamma va tvungen att skämma ut sig med!  sen gick jag och bea gick ner till ica och träffade marcus lite sen när danne kom drog ja och han hem till mig :).

Idag:
Ted ringde och väckte oss 8 typ som tur va kunde jag somna om. sen åkte danne hem och jag har lagat mat och bara slappat sen dess:)

Och bea du måste bli frisk tills imon!!

love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0