Lördag

Hejhej :)

Nåt kul för er? Nja jag har väl de så där håller på att tvätta kläder för fullt måste ha alla kläder i garderoben så jag kan se va ja ska ha på mig första dan i den på den nya skolan ! ...Gud vad jag är nervös nu de e några få dagar kvar vi börjar på tisadag. Ska bli både kul och mindre kul.

Igår:
Matte och Bea ringde och kollade om jag kunde ringa danne och fråga om han kunde dissa dom han va me och va me oss istället:P okej de låter elakt men tycker inte om när min lilla pojk dricker och ja inte har nån koll på han. Men jag ringde men svaret blev inte riktigt som ja hade tänk mig. Ja tänkte ehh wathever jag klarar mig men de gjorde inte matte han hittade på att jag va as arg och ledsen på Danne vilket jag inte ens var i närheten av. Sen fick jag ett argt sms av Danne och han var mindre glad över att ja faktiskt visste att han skulle festa och shit va han nu skrev. Men som sagt ja va ju inte tjurig så skrev de till han. Matte kom på en annan sak och sa att dom skulle gå och lägga sig tidigt eller hur de va? Tillslut gav danne sig och matte fick som han ville så danne ringde helt plötsligt och sa att han var utanför mig. Jag gick ut och då kommer matte och bea så vi drar till brodalen. Där spenderade vi la några timmar. Sen flippade danne som fan asså vet inte va som hände men ja gick i vägoch började lipa och bea som är en underbar vän sprang efter <3. Men de som sårade var att danne satt kvar och de han sa till mig !. När ja kom hem gick ja in till min syster och la mig i hennes säng och hon höll om mig och pratade med mig tur att de finns folk som ställer upp <3! Sen ringde danne och sa förlåt och sånt när han kom hade han nyktrat till lite och vi prata och allt blev bättre. Han lovade att de skulle bli bra igen och att om båda försöker få de som förut så kommer de gå! Sen somnade han:P och han snackade i sömnen som vanligt han sa typ att jag skulle få 3 önskningar av nån ande om jag hämtade saft och att han inte fattade vad bea sa för hon pratade tydligen arabiska. Haha ibland e han bara för rolig <3

Idag:
Vaknade av mikaels röst som vanligt hade dock vaknat innan de av att danne gick på toa men kunde då somna om. sen skulle danne dra hem innan hans bror hade vaknat för han hade ju lånat hans moppe lite längre än va han skulle ha gjort :p. Sen frågade syster mig om jag ville hänga med till stan tänkte att jag ändå inte hade nåt speciellt att göra så blev att mikael körde oss till stan. Emelie köpte tränings byxor och jeans och ja hittade ett par skor :). Sen gick vi til ica maxi och köpte naturgodis frukter tidning och ramlösa tuggumi med då:P sen kom jag hem och kollade på sex and the city the movie måste faktiskt säga att den va otroligt bra :)!

Imon:
ingen aning. Ska allafall mublera om i mitt rum och rensa mycket som fan ! kommer fram om jag ska göra något mer imon:P Hade bra

Uppdaterar kanske senare annars imon
love<3


Som avslutning på detta inlägget bjuder jag på en otroligt skön låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0