hemma igen

Hejsan!

Kom hem för ett tag sen och just nu håller jag på och äter. Maten jag har lagat då blev skit god. Jag skar kykling i bitar sen stekte jag de ett tag tog massa kryddor och mest av allt curry mums. sen la ja i hackad lök och champinjoner stekte tillsammans allt. och sen la ja till lite riven ost på och creme frech och banan sen kokade de ett tag och sen blev de klart kokade ris till med as mumsigt:)

Väntar på att pappa ska komma hem så ja kan träna åker med han in till gymmet.:). tänkte faktiskt va snäll och laga mat till han med och skälvklart till syster :).

Efter ja har tränat blir de för mig att ge mig av till Bea och sen ska kanske danne komma och sova hos mig vet inte riktigt.

uppdaterar senare

Kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0