Hårdrocks tema idag! Eller aa iallafall i mitt fucking fitt huve!

Ja folk ja vet att man inte bör sitta vid datorn när man har ont i huvet. Men har fakiskt ingen ork till att värken försöka sova eller göra nåt annat. Har egentligen ingen ork till att blogga heller just nu:/ och då e de illa!. Men ja skiter i hur jävla  ont de gör för ja tänker inte gå med på att dom ska fitta sig i mitt huvve just nu! Nehe nu ska ja sluta klaga och skriva om nåt vettigt fast egentligen har ja inget vettigt att skriva om. Men ska hitta på nåt!!

Helgen kan ja skriva lite om :) Eller aa va som kommer hända hitills de kan ju ändras. På fredag ska ja och emelie gå ut och äta hon bjuder snäll syster hon kom in till mig och sa att hon ville bjuda mig på lunch och de tackar man inte nej till :) libanesikst (stavning?) skulle vi äta på låter gott :). Sen har ja ingen aning om va ja ska göra på kvällen. På lördag ska ja va me danne sen skulle jag och bea jobba på hennes mammas fest (?). Söndag har ja ingen aning faktiskt får se va som hittas på kanske stan med bea?.

Asså de e många som läser min blogg men varför kommenterar ni inte bajsungar :D <3

Nene nu ska ja väl kanske kolla på film eller sova eller nåt men vi hörs

love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0