Fredag

Ett mycket viktigt tips till er alla ! om ni ska köpa riktigt gott natur godis köp de av detta märlet -> 

Hej alla va gör ni e sån här härlig fredag? Ja själv städar mitt rum men tog ett litet uppehåll för att blogga lite :). Snart kommer pappa hem och då ska vi äta nåt ut av de godaste ja vet kycklingsallad i pitabröd mums!!

Idag:
Vaknade gick upp och fixade mig sen tog ja och syster bussen in till stan. Gick till en libanesisk resturang vet dock inte vad den heter men tror faktisk inte dom har speciellt många sådana resturanger i jönköping. Efter vi hade ätit otroligt god mat ( som min syster bjöd mig på tackar! ) gick vi till ica maxi handlade lite behövde block och sånt till skolan men köper de imon istället när ja ändå ska åka in till stan men bea :) ikväll kommer danne som ja inte har träffat på några dagar nu :P blir väl lite mys och sånt.

Nu längtar ja faktiskt till vintern är så mysigt mörkt och härligt och man kan tända massa ljus i rummet nån mer som tycker att vintern är mysigare än sommarn? okej ja hatar vintern annars men dom små detaljerna gör faktiskt vintern lite bättre.

Nåt jag hatar är getingar och de släcktet usch de va en geting i mitt rum nyss men hade hårsprejet i ena handen och en tidning i den andra kom dock inte till användning pga att getingen hittade ut själv!

Nehe nu ska ja fortsätta städa. uppdaterar kanske senare
Love<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=90260

2008-08-23 @ 18:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0