en rosa ko kan flyga!

  

Hejsan:D mår ni bra? själv så mr ja sådär har sovit ett tag nu och känner mig hängig de e ganska jobbigt men ja har tänkt och måste gå till skolan imon eftersom jag inte vill missa dom första lektionerna och de e faktiskt bara 2 skoldagar kvar denna veckan men de värsta med imon är att jag går till 16.40 ush!

Idag (efter konsum):
Gick hem och kollade på the simpsons egentligen tycker jag att de suger men hade inget annat att kolla på sen kom syster hem och frågade om jag ville spela slut hennes batteri på mobilen så ja spelade guitar hero de e fan as kul ja funderar på att köpa mig de :P. Eller önska i födelsedagspresent eller nåt. aja sen efter de somnade jag vaknade för ett tag sen av att ja va helt lustig min kropp kändes helt förlamad och känns som jag inte orkade nånting. La mig i sängen och vilade lite till och nu mår ja bättre :). Ska ta en alvedon snart med för i mitt huvve just nu spelar dom hårdrock.

Senare:
Pappas tjej kommer hit och han skulle laga nån mat de brukar va extra god mat när hon kommer på besök konstigt va ;). Ska bara ta de lungt och försöka få bort allt skit i kroppen så ja orkar skolan för tänk om nn tar de skåpet jag vill ha :P. Nee de tror jag inte... Ne nu vet jag va ja ska göra kolla på the hills :) typ världens bästa program nån som håller med mig? om de e nån som kollar på de så tycker jag att lauren passar med brody och jag hatar steven! vad tycker du?

Nehe nu har ja väl inte så mkt mer att tilllägga men ni får ha de så bra så hörs vi:)
Love eran lollo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0